FANDOM

Kim są administratorzy i biurokraci? Edytuj

Administratorzy (nazywani również sysopami lub SO) i biurokraci to użytkownicy wiki z dodatkowymi prawami. Pozwalają one wykonywać im ważne zadania, jak usuwanie niepotrzebnych stron. Zazwyczaj biurokraci są również adminami.

Uprawnienia Edytuj

Administratorzy to zaufani użytkownicy, będący fundamentem społeczności wiki, mogący m.in.:

usunąć i odtworzyć daną stronę (lub jej wersje), plik lub grafikę,

zabezpieczać i odbezpieczać stronę (całkowicie lub częściowo),

blokować użytkowników, adresy IP i ich zakresy,

rewertować automatycznie złe edycje,

edytować komunikaty MediaWiki.

(Informacje ze strony Centrum Społeczności)

Jak otrzymać uprawnienia? Edytuj

Osoby, które szczególnie udzielają się na wiki mogą ubiegać się o uprawnienia moderatora bądź administratora. Aby móc pokazać swoje umiejętności należy wypełnić Test Przynależności, zebrać jak największą ilość punktów, edycji oraz mieć wysokie miejsce w rankingu użytkowników.

Administratorzy Edytuj

Administrator Status Funkcja
Thumb 701ec38a-f850-47ef-9de7-c1564467b21f
Czytająca biurokrata Do spraw grupy Niebieskich, oraz spec od mitologi nordyckiej. Grupowa domku numer 3.
Thumb b51b59e5-6ae0-4de7-b654-2620027a4474
Elementalist Mateuszlu1! administrator Do spraw grupy Fioletowych, oraz spec od mitologii greckiej. Grupowy domku numer 20.
Thumb 40d8d00b-8273-4592-a964-f9d3491e7fd1
NoxiVentus administrator Do spraw grupy Zielonych, oraz spec od mitologii egipskiej. Grupowa domku numer 10.
Miejsce na obraz miejsce na nick wolna fucha Do spraw grupy Czerwonych, oraz spec od mitologii rzymskiej.