FANDOM

Charles Beckendorf   Charles Beckendorf/Galeria    
Jeden zestrzelony - powiedział Beckendorf. - Około pięciu tysięcy do załatwienia.

–Charles do Percy'ego, Ostatni Olimpijczyk

Charles Beckendorf - syn Hefajstosa oraz były grupowy domku dziewiątego (po jego śmierci został nim Jake Mason). Chłopak Sileny. Urodził się 26 maja. Zginął w wybuchu na pokładzie statku "Księżniczki Andromedy".

OsobowośćEdytuj

Charliego opisywano jako dobrodusznego i ciężko pracującego chłopaka. Był małomówny, ale kiedy już coś mówił, ludzie go słuchali, bo wiedzieli że to ważne. Był nieśmiały, bał się zaprosić Silenę na pokaz sztucznych ogni, dopóki ta go nie uratowała. Jak wiele dzieci Hefajstosa woli towarzystwo maszyn niż ludzi. Ludzie (zwłaszcza kobiety) są bardziej skomplikowani, ciężej zrozumieć o co im chodzi. Powiedziano jednak, że miał wiele dobrych przyjaciół, mających słabość do Tysona.

WyglądEdytuj

Charlie jest opisany jako Afroamerykanin. "Koleś" ma stałe groźne spojrzenie, mięśnie jak bokser, ręce były zrogowaciałe od całodziennej pracy w zbrojowni. Percy wspomina, że dzięki niemu ,,większość potworów pójdzie płakać do mamusi".

ŚmierćEdytuj

Percy i Charlie przedostali się na pokład statku "Księżniczki Andromedy". Jednak dzięki szpiegowi, Kronos dowiedział się o zamiarach Percy`ego i syna Hefajstosa. Gdy zostali otoczeni, Charlie wysadził statek, przez co sprzymierzeńcy tytana, mieli zginąć. W wyniku wybuchu syn Posejdona wypadł za burtę (przeżył m.in. dlatego, że jako syn Posejdona umiał oddychać pod wodą), a sam zginął. Po śmierci trafił do Elizjum.

ZdolnościEdytuj

  • ADHD - jako heros Charles ma półboskie odruchy bitewne.
  • Dysleksja - jego mózg jest zaprogramowany na starożytną grekę, a nie na angielski.

  • Umiejętności techniczne - Charles zna się na budowie maszyn i umie tworzyć skomolikowane mechanizmy.
  • Ogromna siła - od pracy w kuźni Charles ma prawie nadludzką siłę.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego związek z Sileną może być odniesieniem do małżeństwa Hefajstosa z Afrodytą.
  • Jego łóżko #1A cofa się do prywatnego pomieszczenia, w który jest wyposażony w wiele gadżetów np. mini-lodówka.
  • Leo śpi obecnie na łóżku Charliego i docenia jego talenty.
  • Jest jedyną osobą, poza Percym, która polubiła Tysona na początku jego przybycia i nie traktowała go jak odmieńca.
  • Wszyscy mówią do niego Beckendorf, jednak Silena mówi do niego czule po imieniu.
  • Zginął na misji z Percym.
  • Jako jedyny umiał panować nad spiżowym smokiem, który po jego śmierci "totalne ześwirował" i uciekł (chociaż już wcześniej był nieobliczalny). Później nad nim potrafił zapanować tylko Leo.
  • Z początku Silena chciała go w sobie rozkochać i rzucić, by przejść rytuał, jednak potem naprawdę się zakochała, przez co nigdy go nie przeszła.
  • Jest powiedziane, że w Elizjum na kogoś czekał (pewnie na Silenę Beauregard), więc prawdopodobne, iż wiedział, że jego dziewczyna za niedługo zginie.
Półbogowie
Greccy Półbogowie
Rzymscy Półbogowie
Historyczni Półbogowie