FANDOM

Ella   Ella/Galeria    

Ella - harpia, którą poznajemy w książce "Syn Neptuna".  Ma wybitną pamięć, cytuje przepowiednie i urywki książek. Bardzo lubi Tysona, który jest jej chłopakiem.

Jej ulubioną potrawą jest makrobiotyczna suszona wołowina Iris. Bardzo nie lubi sera, Fineasza i spalinowych kos. Uwielbia za to książki i cynamon. Często mówi do siebie, recytując fragmenty z książek.

HistoriaEdytuj

Gdy Ella była głodna, tak jak inne harpie kradła jedzenie Fineaszowi. Zły mężczyzna kazał Percy'emu, Hazel i Frankowi w "Synie Neptuna" złapać ją i przyprowadzić do niego. Oczywiście herosi nie oddali mu Elli, tylko znaleźli jej bezpieczne schronienie w Obozie Herosów.  Znalazła stare, spalone Księgi Sybilii i zapamiętała ich treść.

WyglądEdytuj

Mimo iż zazwyczaj Harpie są brzydkie, Ella była wyjątkiem. Była na prawdę ładna (w porównaniu do innych Harpii). Miała rude włosy i czerwone pióra (wyróżniające się na tle piór innych harpii). Jest drobna, ubrana w workowatą sukienkę oraz jest chuda.

CharakterEdytuj

Jest bardzo nadpobudliwa - ciągle czegoś dotyka, np. włosów, czy sukienki. Ella to bardzo inteligentna harpia, ma dar do zapamiętywania wszystkiego, co przeczyta.

CiekawostkiEdytuj

  • Zakochała się w cyklopie Tysonie.
  • Jako jedyna na świecie znała treść Ksiąg Sybilli i dlatego zarówno Oktawian jak i Fineasz chcieli ją mieć.
  • Tyson twierdzi, że jest ładna.
  • Lubi dzień 24 czerwca.