FANDOM

Ellis Wakefield - pólbóg, syn Aresa.

Apollo i boskie próby Edytuj

Ukryta Wyrocznia Edytuj

Ellis jest jednym z obozowiczów, którzy zniknęli. Po tym, jak Austin Lake uwalnia go i innych jeńców, odlatują na Myrmykach do Obozu Herosów. On, Cecil Markowitz i Miranda Gardiner odwracają uwagę automatu wraz z resztą obozu, podczas gdy Apollo usuwa go strzałą zarazy.

Wygląd Edytuj

O wyglądzie Ellisa wiemy niewiele, ponieważ nie został opisany w żądnej skiążce. W książce "Tajne Akta Obozu Herosów" jest powiedziane, że jest muskularny.

Umiejętności Edytuj

  • ADHD: Podobnie jak większość półbogów, Ellis posiada wrodzony nadnaturalny odruch walki i zmysły, których używa do analizy stylu walki przeciwnika.
  • Umiejętności walki: Ellis został przeszkolony w walce wręcz podczas pobytu w Obozie Herosów.
  • Dysleksja: Jego mózg jest nastawiona na starożytna grekę zamiast współczesnych języków.

Umiejętności półboga Edytuj

  • Wzmocnienie fizyczne: jako syn Aresa Ellis jest bardzo silny i szybki, bardziej niż potencjalnie możliwy dla zwykłych ludzi lub półbogów z Aresa, ponieważ ma fizyczną strukturę, siłę górnej części ciała i muskulaturę gracza rugby.
  • Telumkineza: Bycie dzieckiem Aresa czyni go ekspertem we wszelkim użyciu broni, a może nawet mieć nad nimi magiczną kontrolę.
  • Nekromancja (ograniczona): Jako syn Aresa Ellis może przywoływać przegranych nieumarłych żołnierzy z każdej wojny.
Półbogowie
Greccy Półbogowie
Rzymscy Półbogowie
Historyczni Półbogowie