FANDOM

Klątwa Tytana. Powieść Graficzna

Klątwa Tytana. Powieść graficzna- graficzna adaptacja Klątwy Tytana Ricka Riordana, sequel Morza Potworów. Powieść graficzna, wydany w lipcu 2015 roku.

OpisEdytuj

"Nowa przepowiednia

Niebezpieczna misja

To, co zaczęło się jako akcja ratunkowa, aby ocalić dwójkę nowych potężnych herosów, szybko wymyka się spod kontroli Percy’ego i jego przyjaciół Grovera, Thalii i Annabeth.

Po starciu z mantikorą jeden z członków ich grupki – Annabeth – znika. A ich problemy na tym się nie kończą. Władca tytanów, Kronos, zastawił najgroźniejszą ze swoich dotychczasowych pułapek, w którą wpadli właśnie młodzi herosi.

Percy i jego przyjaciele muszą podjąć niebezpieczne wyzwanie – mrożącą krew w żyłach przepowiednię o klątwie tytana. Muszą ocalić boginię Artemidę przez zimowym przesileniem albo wszystko będzie stracone... włącznie z Annabeth.

Bestsellerowa na całym świecie powieść Ricka Riordana Klątwa tytana zmienia się w komiks w rękach znakomitych komiksowych twórców Roberta Vendittiego, Attili Futakiego i Grega Guilhaumonda."

Komiks a KsiążkaEdytuj

  • Bianca i Nico di Angelo nie tańczą na przyjęciu. W rzeczywistości nie wspomniano o żadnej imprezie.
  • Atlas jest łysy i nosi czarny garnitur, ogólnie ma długie, czarne włosy i nosi brązowy garnitur.
  • Grover Underwood nie opowiada żartów.
Komiksy
Seria Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy
1: Złodziej Pioruna. Powieść graficzna; ♦ 2: Morze Potworów. Powieść Graficzna;
3: Klątwa Tytana. Powieść graficzna

Seria Kroniki Rodu Kane
1: Czerwona piramida. Powieść graficzna; ♦ 2: Ognisty Tron. Powieść Graficzna