FANDOM

Mallory Keen

Na bogów Asgardu! - Pomachała ręką przed twarzą. - Co za padlina zdechła mu w żołądku?

–Mallory o trujących bąkach Thora, 9 z Dziewięciu Światów

Mallory Audrey Keen - einherji, mieszkanka Hotelu Walhalla z piętra XIX. Zakochana (z wzajemnością) w Halfbornie Gundersonie.

HistoriaEdytuj

Mallory urodziła się w Belfaście w latach 50-tych XX wieku, a dorastała podczas konfliktu między katolikami i protestantami. Z racji iż miesiąc wcześniej zginęło dwoje członków jej bandy, Mallory, podpuszczona przez Lokiego, 21 lipca 1972 podłożyła bombę w jednym z autobusów, przekonana, że w środku będą znajdowali się angielscy żołnierze. Zaczęły ją jednak dręczyć wyrzuty sumienia, dlatego zawróciła się. Po drodze spotkała starszą kobietę (skrytą pod magią Friggę), która potwierdziła jej przypuszczenia dotyczące podróżujących autobusem osób i zachęciła do naprawienia błędu. Podarowała jej także niezniszczalne sztylety, twierdząc, że mogą się jej przydać. Dziewczyna zginęła z bronią w dłoniach, ratując przed śmiercią wiele dzieci.

WyglądEdytuj

Według Magnusa, Mallory to całkiem ładna dziewczyna. Ma zielone oczy i podobnie jak 14% populacji swojego kraju oraz jej matka, rozwichrzone, rude włosy. W porównaniu ze swoimi towarzyszami jest dosyć drobną osobą, posiada jednak dużą siłę i zwinność, rekompensującą niepozorną budowę ciała.

CiekawostkiEdytuj

  • Dziewczyna z wyglądu przypomina Rachel Elizabeth Dare.
  • Jest córką Friggi, czego możemy dowiedzieć się w ostatniej części trylogii.
  • Jej motto w postępowaniu z potworami brzmi: Zawsze miej świadomość, gdzie są niebezpieczne części z pyskiem.
Półbogowie
Greccy Półbogowie
Rzymscy Półbogowie
Historyczni Półbogowie