FANDOM

Miranda Gardiner - gracka półbogini, córka Demeter z Demeter i grupowadomku 4, gdy Katie Gardner nie ma w Obozie Herosów, ponieważ mieszka w obzie przez cały rok

Olimpijscy HerosiEdytuj

Zagubiony HerosEdytuj

W oczekiwaniu na rozpoczęcie obrad rady obozowej Lou Ellen z domku 20 grała "złap mój nos", tyle że Lou naprawdę magicznie odłączył nos Mirandy od jej twarzy, a ona próbowała ją odzyskać. Na szczęście Chejron poprosił Lou, by oddał Mirandzie nos, aby mogli rozpocząć spotkanie. Podczas obozowej rady córka jest grupową domku 4, bez wzmianki o tym, co stało się z Katie Gardner lub o tym, że Miranda jest nową przywódczynią jej domku.

Krew Olimpu Edytuj

Miranda jest wspominana wraz z Katie Gardner próbującą pomóc uspokoić duchy natury.
New Demeter

Demeter, jej matka

Apollo i boskie próbyEdytuj

Ukryta WyroczniaEdytuj

Miranda jest jednym z obozowiczów, którzy znikają. Później okazuje się, że ona i inni zaginięci obozowicze są przetrzymywani w niewoli przez Nerona w pobliżu Gaju Dodony. Kiedy ona i inni są wolni, wracają do obozu na Myrmekach. Kiedy wracają do obozu, akurat jest atak Kolosa Nerona. Ona, Ellis Wakefield i Cecil Markowitz odciągają automatyzację, podczas gdy Apollo, Austin Lake, Kayla Knowles, Will Solace i Nico di Angelo przejmują automatyzację. W końcu łączy się ze swoim chłopakiem, Shermanem Yangiem.

AppearanceEdytuj

Wszystko, co wiadomo o jej wyglądzie, to to, że ma zielone oczy, według Apolla o kolorze liści.

AbilitiesEdytuj

  • Chlorokineza: Jako córka Demeter ma całkowitą kontrolę nad roślinami.
  • Sztuka kulinarna: Jako córka Demeter jest naturalną kucharką.

CiekawostkiEdytuj

  • Katie prawdopodobnie nie jest całoroczną obozowiczką i dlatego w "Zagubionym Herosie" to ona jest grupową.
  • Miranda jest zastępczynią grupowej. W Ukrytej Wyroczni jest grupową.
  • Jej nazwisko prawdopodobnie odnosi się do jej matki - bogini rolnictwa i roślin "gardener" to po angielsku "ogrodnik".
  • Nie znosi robali, podobnie jak jej rodzeństwo.
  • W Tajnych Aktach Obozu Herosów wygrała zawody, po czym Sherman ją przytula i pozwala obsługiwać działko z koszulkami.
Półbogowie
Greccy Półbogowie
Rzymscy Półbogowie
Historyczni Półbogowie