FANDOM

Morze Potworów. Powieść Graficzna

Morze Potworów. Powieść Graficzna- graficzna adaptacja Morza Potworów Ricka Riordana, sequel Złodziej Pioruna. Powieść graficzna wydany w lipcu 2015 roku.

OpisEdytuj

"Siódma klasa była dla Percy’ego Jacksona zaskakująco spokojna. W jego nowojorskiej szkole nie pojawił się żaden potwór. Ale kiedy niewinna gra w piłkę zamienia się w śmiertelną rozgrywkę z gangiem wstrętnych olbrzymów kanibali, sytuacja robi się… nieprzyjemna. A niespodziewane pojawienie się przyjaciółki Percy’ego Annabeth oznacza kolejne złe wieści: magiczne granice Obozu Herosów zostały zatrute przez tajemniczego wroga i jeśli nie znajdzie się lekarstwo, zniszczeniu ulegnie jedyna bezpieczna przystań herosów.

W kontynuacji niezwykle popularnego komiksu Złodziej pioruna Percy wraz z przyjaciółmi musi udać się na Morze Potworów, aby ocalić obóz. Ale najpierw odkryje zadziwiający sekret dotyczący jego rodziny – taki, który każe mu zadać sobie pytanie, czy bycie synem Posejdona to zaszczyt, czy tylko okrutny żart.

W adaptacji Roberta Vendittiego – ze wspaniałymi rysunkami Attili Futakiego i oszałamiającymi kolorami nowego w tym zespole Tamása Gáspára – bestsellerowa książka Ricka Riordana powraca jako komiks Morze Potworów."

Komiks a KsiążkaEdytuj

dodaj treść

Komiksy
Seria Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy
1: Złodziej Pioruna. Powieść graficzna; ♦ 2: Morze Potworów. Powieść Graficzna;
3: Klątwa Tytana. Powieść graficzna

Seria Kroniki Rodu Kane
1: Czerwona piramida. Powieść graficzna; ♦ 2: Ognisty Tron. Powieść Graficzna