FANDOM

Obóz Herosów   Obóz Jupiter    

Obóz Jupiter - stworzony został do trenowania i chronienia rzymskich półbogów i ich potomków przede wszystkim Rzymskich. Wejście do obozu znajduje się między wzgórzami Oakland a Berkeley w Kalifornii.

Hierarchia Edytuj

Pretorzy Edytuj

W Obozie Jupiter najważniejszą funkcję pełnią pretorzy. Są to dwaj wybrani przywódcy obozu Jupitera. Pretorów wybiera Senat, może być ich maksymalnie dwóch,chociaż reguła ta została dwa razy złamana.

Augur Edytuj

Augur to obozowy wróżbita, odpowiednik greckiej wyroczni (Oktawian). Augurem jest osoba, która obserwuje i interpretuje wróżby w celu opracowania wskazówek dla przyszłych zdarzeń.

Senatorzy Edytuj

Dziesięciu senatorów wybieranych jest co roku natomiast reszta to polegli półbogowie. Aby się zakwalifikować, musisz być w obozie przez 5 lat. Senatorowie idą omawiać problemy, które się pojawiają. Obejmują Centurionów, a także Pretorów. Jedynym znanym senatorem, który nie był centurionem ani pretorem, był Nico di Angelo, syn Hadesa, który pełnił funkcję ambasadora Plutona.

Centurioni Edytuj

Centurioni są liderami kohort, podobnie jak grupowi w Obozie Herosów. Służą jako senatorowie w domu senatu. Każda kohorta ma dwóch centurionów.

Legioniści Edytuj

Najliczniejszą grupę stanowią legioniści. Legioniści to ci, którzy przeszli Probatio i są teraz oficjalnymi członkami legionu.

Medycy Edytuj

Medycy pomagają zranionym legionistom. Używają nektaru, ambrozji i napoju z rogu jednorożca, aby leczyć rannych legionistów. Oraz pierwszy widziani byli, jak pomagali Gwen po tym, jak Oktawian próbował ją zabić i zanim znów wróciła do życia w wyniku schwytania Tanatosa przez Gaję i gigantów.

Posłańcy Edytuj

Posłańcy przekazują wiadomości do Pretora/Pretorów. Niektórzy obozowicze z dobrym listem mogli dostać specjalne zadania, takie jak legionowy posłaniec. Posłańcy są zwolnieni z prac ziemnych, takich jak kopanie rowów lub sprzątanie latryn, stajni.

Probatio Edytuj

Natomiast każdy nowy obozowicz, gdy do niego trafia staje się ostatnim i najmniej ważnym ogniwem, herosem na probatio. Osoby "in probatio" noszą tabliczki i aby zostać prawdziwymi legionistami muszą się wykazać aktem męstwa, albo przeżyć w obozie rok. Po zakończeniu tego okresu wypala się im tatuaż na przedramieniu i co roku dopala kolejną kreskę.

Miejsca w Obozie Jupitera Edytuj

Nowy Rzym Edytuj

miejsce gdzie starsi legioniści mogą żyć, uczyć się w college'u, wziąć ślub i zacząć życie od nowa. Jest tam wiele różnych sklepów i kluby nocne. W Nowym Rzymie znajdują się Forum, Koloseum, Dom Senatu, Cyrk. Na południowym krańcu Nowego Rzymu leży "Jezioro", które jest połązcone z Małym Tybrem.

Pole Marsowe Edytuj

miejsce, w którym obozowicze odbywają gry wojenne, marsze ,ćwiczenia i os czasu do czasu polwania na potwory. Podczas każdej gry wojennej budują nowy fort. Pole ma wile wykopów i tuneli pod ziemią

Świątnne Wzgórze Edytuj

to miejsce, gdzie oddawano cześć wszystkim rzymskim bóstwom. Najważniejsze świątynie to Świątnyia Bellony, Świątynia Marsa, Świątynia Jowisza, Świątynia Plutona. Jason planował zbudować świątynie dla wszystkich pomniejszych bogów.

Ogród Bachusa, Edytuj

znajduje się na szczycie wzgórza w Nowy Rzymie. Prawdopodobnie nazwa jest dedykowana Bachusowi. To ulubione miejsce Reyny.

Principia Edytuj

to siedziba pretorów. Pretorzy spotykają się tam, by omówić ważne sprawy (wojna, strategia obronna obozu podczas ataku)

Obozowicze i inni mieszkańcyEdytuj

Pretorzy Edytuj

Centurioni Edytuj

  • Michael Kahale (centurion pierwszej kohorty)
  • Oktawian ( były centurion pierwszej kohorty)
  • Larry (centurion drugiej kohorty)
  • Hank (centurion trzeciej kohorty)
  • Leila (centurion czwartej kohorty)
  • Dakota (centurion piątej kohorty)
  • Hazel Levesque (centurion piątej kohorty)
  • Gwendolyn (były centurion piątej kohorty)
  • Jason Grace (były centurion piątej kohorty)
  • Nathan (centurion nieznanej kohorty)
  • Marcus (centurion nieznanej kohorty)

Pozostali Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Obóz Jupiter

  • Obóz Jupitera, jak mieszkali obozowicze?

    5 wiadomości
    • 5 :P
    • To chyba nie były namioty, a baraki xd
  • Rzymscy herosi

    8 wiadomości
    • TeiLea napisał(a):No to moze Rick mial taki zamysl. Ze juz wtedy myslal o Obozie Jupiter? Może PS. Jakby nie patrzeć, Kwintus pochodz...
    • Myśle że to był przypadek z tym Kwintusem, bo chodziło o liczebnik, piąty, a łacina to jednak język oewnego oświecenia w starożytnoś...