FANDOM

Demigods1111

Półbogowie Percy Jackson, Annabeth Chase, Luke Castellan, Jason Grace, Leo Valdez i Piper McLean

Nieśmiertelnych ograniczają starożytne prawa, ale heros może udać się dokąd chce, i wyzwać do walki każdego, jeśli tylko ma odwagę.

Chejron, Przewodnik po Świecie Herosów

Półbogowie - dzieci rodzące się ze związków śmiertelników z bogami. Zazwyczaj mają dysleksję i ADHD, ponieważ ich umysł jest przestawiony na starożytną grekę/łacinę i przystosowany do walki.

Dzieci półkrwi mają niebezpieczne życie, bo różne potwory chcą ich zabić. Dlatego są ściągane do obozów dla półbogów, gdzie uczą się walki. Nierzadko herosi mają magiczne umiejętności. Grecy szkolą się w Obozie Herosów, a Rzymianie w Obozie Jupiter.

Camp half

Obóz herosów - dom greckich herosów

UmiejętnościEdytuj

Wiele Półbogów posiada nadludzkie umiejętności, które pomagają im przetrwać. Najpotężniejsze umiejętności posiadają dzieci Wielkiej Trójki (Zeusa, Hadesa i Posejdona).

Znane UmiejętnościEdytuj

  • Elektrokineza - umiejętność dzieci Zeusa polegające na posiadaniu kontroli nad piorunami i elektrycznością.
  • Czaromowa - umiejętność niektórych dzieci Afrodyty polegająca na namawianiu osób by robiły to co ta osoba im powie.
  • Hydrokineza - umiejętność dzieci Posejdona polegająca na kontrolowaniu wody.
  • Nekromancja - umiejętność dzieci Hadesa polegająca na kontrolowaniu umarłych.
  • Aerokineza - umiejętność dzieci Zeusa polegająca na kontrolowaniu wiatru.
  • Leczenie - umiejętność posiadane przez dzieci Apolla lub za pomocą wody u dzieci Posejdona.

Lista półbogówEdytuj

Greccy półbogowie Edytuj

Rzymscy herosi Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Każdy grecki półbóg po Zeusie (Thalia), Posejdonie (Percy) lub Hadesie (Nico) ma czarne włosy.

Galeria Edytuj

Greccy Edytuj

RzymscyEdytuj

Edytuj

HinduscyEdytuj